Falošné VAROVANIE – od nemenovanej ženy z Írska

Čo sa týka VAROVANIA

 

Moja prvá reakcia na “posolstvá” o Varovaní, ktoré má prísť, bola, že veď to všetko je odkopírované z Garabandálu (zjavenia v Garabandále boli 1961-1965). 

Bol som zvedavý, či stránka “Ježiš Kristus varuje ľudstvo”   http://jezis-kristus-varovanie.webnode.sk/
(o ktorej sa bavíme), či obsahuje aspoň zmienku o tom, že Varovanie bolo dané už v Garabandále. 

Moje zistenie? – Zistil som, že Garabandál je na tejto stránke spomenutý a to v pozitívnom význame. Znamená to, že táto stránka uznáva Garabandálske zjavenia za pravé.

Avšak tu “posolstvo” udáva, že ho zažijú všetci starší ako 7 rokov. Avšak garabandálski vizionári tvrdia, že ho zažijú aj deti, ktoré ešte ani rozum neužívajú.

NUŽ ZNOVU PROTIREČENIE!!!

A čo si protirečí to nie je od Boha.

Tu je linka o Garabandale (pre slovenčinu klikni slovenskú vlajku). 


Poznám osoby za touto linkou, lebo som bol v Kanade s týmito osobami niekoľko rokov. Sú to naozaj hodnoverné informácie o Garabandale. Dokonca Joe Lomangino a Hiacinta [Jacinta] boli v našej slovenskej katedrále (Toronto) prezentovať Garabandál.

Špecifická linka o Varovaní a Zázraku (v slovenčine) je tu:

http://www.ourlady.ca/translations/Slovak/VarZazrak.htm


++++++++++++

Linku “Ježiš Kristus varuje ľudstvo” vidím v tom zmysle, že je tam veľa pravdivých vecí pozbieraných z rôznych uznaných alebo dôveryhodných zjavení (preto je tá linka pomerne príťažlivá, populárna). Ďalej sú na nej veci o vážnych udalostiach a situáciách, ktoré sa v katolíckej Cirkvi nachádzajú. Ale mnohé veci sú pomenené, domyslené, vymyslené, zavádzajúce.

Jedným slovom táto linka obsahuje veľa materiálu zo skutočných zjavení (tak to vídím), ale všade je v nej zamiešaný aj poriadny jed. 

Kto si s chuťou dá dobrej polievky, keď vie, že je v nej dosť jedu?

Takže toľko z mojej strany.

Žehnám všetkých. 

o. Eirene
 

30 thoughts on “Falošné VAROVANIE – od nemenovanej ženy z Írska

  1. Zdravím Miro fakt ma vytočilo ako tu odpisujete Irske posolstvá podla mojho nazoru su teologicky absolutne čiste.Je to az smiesne ako tu pisete ze su odkopirovane z garabandalu.Pán Ježiš bude davat posolstva ako uzna za vhodne lebo je BOH.A co sa tyka vašich udajnych rozporov s pravdou len tolko,Precitajte si knihy.Evanielium ako mi bolo odhalene.A modru knihu Knazom najmilšim synom Panny Márie Potom zvažite kde je pravda aj sami ja osobne to citim tak že posolstva Marii Bzieho Milosrdenstva su velkym darom treba si ich vážit.

    1. Pokoj s Tebou, Miro
      Pokoj Kristovej Lásky nech je medzi nami, navzájom

      Prepáč, že ťa „vytočil“ článok o nemenovanej žene z Írska – viem aké to je, nakoľko sám som tým prešiel a poviem Ti, že je lepšie – ked človek dospeje k Pravde skrze utrpenie ako cez falošné Nádeje.

      Sám som bol kedysi falošným prorokom, takže viem ako zmýšľa taký človek a aké má úmysly – kedže sa jedná o toho istého ducha (zlého ducha). Nehovorím Ti, zo skusenosti iných alebo že by som sa odvolal na niekoho iného, ale aj keby si neveril tomu, čo som zažil s falošným duchom, tak zamysli sa nad jednou dôležitou otázkou:

      Poznáš Falošné zjavenia?
      Ako vidím, tak poznáš pravé zjavenia od Márie Valtorty (Evanjelium ako mi bolo odhalené) alebo o.Don Stefano Gobbi (Modrá kniha), či zjavenia v Garabandale a to je chvályhodné – nakoľko aj pokrstení katolíci maju niekedy problém v týchto zjaveniach vidieť Božské zjavenia.

      Avšak poznáš aj falošné zjavenia?
      Pýtam sa, pretože viacero rokov som chodil na zjavenia rôzneho druhu a pritom som vedel aj z posolstiev Dona Gobbiho, že existuju falošné zjavenia a predsa som ich nepoznal.
      Takto roky ubiehali a ja som s pravými zjaveniami prijímal i falošné (nevedomky) Lenže prišlo mi to na škodu, kedže neskôr som začal mať videnia ako aj spomínaná vizionárka z Írska, alebo Wiliam Kamm z Austrálie (Little Peeble-malý kamienok), a další falošní vizionári… viac na http://koniecsveta-obnovasveta.webnode.sk/falosni-proroci/

      Až v Medjugorí som obdržal Božiu milosť a rozlíšil pravé zjavenia od falošných.
      Nakoľko mám s tým osobnu skusenosť – rozumiem veľmi dobre tým, ktorí ju nemaju a nedokážu rozlíšiť falošné od pravých posolstiev. Avšak tuto milosť a dar si neponechávam len pre seba, ale dávam ju dalej, aby ľudia sa varovali falošných prorokov.

      Ešte, čo sa týka článku, ktorý si čítal – tak to je názor o.Eirene (od Redemptoristov). Kedže s ním súhlasím, tak som ho zverejnil, ale ak máš záujem poznať môj osobný názor, tak si môžeš prečítať viac na: http://files.koniecsveta-obnovasveta.webnode.sk/200000003-b0c2ab1beb/milenarizmus.docx

      Miro, ak z daného odkazu nepochopíš, čo je falošné na viz.z Írska, tak spokojne napíš a odpíšem ako budem môcť. Môžeš aj na e.mail emanuel@pobox.sk
      God bless you with Virgin maria +

  2. Vdaka za uprimny nazor a clanky cistocne som ich precital nakolko vela veci z nich dobre poznam.Nikomu som nechcel vnucovat aby musel pimat irske posolstva.Teraz nieco o mne mam48r som katolik nemam ziadne vyhrady proti pravdam ucenia K.cirkvy.Z irskich posolstiev si nerobim ziadne falosne nadeje nakolko z posolstiev o.GOBIMU nas Panna Mária poucila o strankach apokalipsy a odhalila nam zapecatenu knihu.Myslim si ze je toho este vela co nam nebolo zatial zjavene a preto som pre skumanie bozich posolstiev otvoreny,za falosne posolstva vprvom rade pokladam tie v ktorich sa popiera Božstvo Ježiša Krista a odpor voci Svetemu Otcovi Papezovi.Nenamyslam si ze by som mal imunitu voci diablovym klamstvam nakolko je napisane ze sa antikristovi budu klanat vsetci ludia ktori nie su zapisany v Barankovej knihe.Na tuto stranku som sa dostal preto lebo som hladal informaciu o velkom zazraku.Pretoze stoho co poznam si myslim ze vystraha bude na jesn r20017 je to samozrejme moj usudok.Nepisem to tu preto aby som vyhlasoval konce sveta nepraje si to ani Božia Matka.Irske posolstva su pre mna v stadiu skumania pravdivosti nemohl by somi ich hodit do jednej miesacky s makedonovov alebo jehovistami pokial ich podrobne nepreskumam.Preto Ti poviem aj svoj pribeh ked som mal 24r moja buduca manzelka chcela sobaš v kostole nemal som stoho dobry pocit pretoze som uz 10 r nechodil dokostola ale som katolik tak som suhlasil.Samozrejme zacal som chodit do kostola kazne knazov sa my pacili ale realita bola v zivote celkom ina tak som si po vedal ze s cirkvov koncim.Ale ja som uz taky clovek povedal som si najskor este preskumam bibliu ktoru som dovtedy necital bol som si isty že ked ju podrobne precitam zistim ze je to podvod.Opak bol pravdov zistil som ze biblia NZ je pravda a som rad ze som ju vdaka Bohu nehodil do miesacky.Osobne nepotrebujem vyhladavat falosne proroctva a ziavenia.Ale ked sa dozviem novu vec chcem ju mat preskumanu bol som 2 krat v Litmanovej este pocas zivych zjaveni a 2 krat vDechticiach velmy banujem ze som sa vminulosti nechal odradit navstevov Dechtic vraj falosne ziavenia.Tolko moj pribeh osobne nerad pisem do diskusii robim to hlavne preto lebo to viacerim citatelom pomoze orientovat sa prajem kazdemu aby nam Ježis dal pochopit co potrebujeme prepacte moj pravopis a slovencinu ja nie som uradnik s pozdravom Miro.

  3. Miro
    Dakujem za odpoved a som rád, že si obozretný – nakoľko si povedal, že si otvorený na skumanie zjavení.

    Potešilo ma, že si bol na zjaveniach v Litmanovej ako aj v Dechticiach a že ich prijímaš za pravdivé. V Litmanovej som bol viac-krát, ale až po zjaveniach a v Dechticiach som bol na zjaveniach podobne ako v Medjugorí viac-krát, pričom obidva miesta zjavení považujem za veľmi blízke-podobné – úžasné.
    Tiež ti dakujem za dobré svedectvo o tvojom obrátení – ako Božie Slovo ťa oslovilo a zmenilo tvoj pohľad na život. Prajem ti, aby si nadalej mal radosť z Pravdy a z Božieho Slova. Mne tiež Sväté písmo pomáha poznať Božiu vôľu viac a viac i prináša mi pokoj do života.
    Kedže si písal, že si hladal infor.o Vekom Zázraku, tak odporučam na týchto strankach:
    http://koniecsveta-obnovasveta.webnode.sk/

    Zázrak bude v ten istý den ako 5 DOGMA (III.Vatikan.koncil) niečo viac na http://www.rmvn.estranky.sk/

    Nakoľko ZAZRAK má veľký suvis s VAROVANIM, tak odporučam aj tieto stranky
    http://varovanie-zazrak-trest.meu.zoznam.sk/

    http://celosvetove-varovanie-od-boha-we.webnode.sk/

    A ešte ma zaujalo, že podľa tvojich znalosti predpokladaš uskutočnenie Výstrahy (Veľkého varovania) na jesen 2017
    Mohol by si napísať prečo na jesen a v r.2017 ???

    Ak chceš, tak môžeš sukromne, ale zaujíma ma to, nakoľko neviem o tomto dátume a podľa zjavení v Garabandale Veľké Varovanie má prísť TESNE pred Veľkým Zázrakom, ktorý bude v Máji (presnejšie medzi marcom a májom)
    Tiež som rád, že Makedonovu a Jehovistov považuješ za falošné posolstvá – nakoľko neuznávaju Božstvo Ježiša krista a zaujímalo by ma ako vnímaš Milenarizmus (Chiliazmus) ?
    Dakujem vopred za dobru vôľu
    Boh s Tebou

  4. Zdravim Miro to co tu teraz napisem chcem aby bolo chapane ako moj momentalny nazor na predpovedane udalosti apokalipsy tajomstiev z medugoria dechtic garabandalu a p, ratam stim ze udalostami ktore pridu moze byt velmy zmeneny.Samozrejme Panna Mária povedala aby sme sa nebali strhnut masku akemukolvek bludu myslim tim vcetne mna ak by to niekoho pohorsilo co by som nechcel.V prvom rade co sa tika pravdepodobneho datumu v. zazraku 31 maj stvrtok 2018 cital som vo viacerich clankoch ze v vyhlasenie 5 M.dogmy je ta udalost ktora sa stane v den v.zazraku a myslim ze je to velmy pravdepodobne nakolko potom vychadza stvrtok 31 maja 2028 co tiez moze byt ale skor sa priklanam k r2018 pretoze vizionarky z garabandalu maju uz dost vysoky vek a uskutocnenie udalosti sa ma udiat este pocas ich zivota.o varovani som cital ze sa stane vramci jedneho roka zo zazrakom nie vsak vjednom roku povedala to jedna z vizionarok v neskorsich rozhovoroch preto sa vtomto pripade vystaha posuva na r2017 dalej preco na jesen pr.oktober.Cital som vjednom posolstve ze ruska invazia do europy zacne v mesiaci jun-august apotrva 3 mesiace a bude zastavena velkym varovanim.Dalej cosa ti ka milenizmu ap.nechcem tu pekrucat ucenie K cirkvy.Apokalipsa aj ked ju skumam uz cez 20r dozvedam sa stale nove a necakane informacie vieme z posolstiev ze co pride nebude koniec sveta ale koniec casu co to presne bude nechcem spekulovat treba si dvokladne prestudovat k.O.Gobiho v nej je toho vela vysvetlene .Panna Maria hovori ze vitazstvo N Srdca PM.je taka velka vec ktora nebola od stvorenia sveta preto si myslim ze sa dockame novych skutocnosti ktore su zatial tajomstvom s pozdravom Miro M.

  5. Dakujem Miro za tvoj momentálny názor a som rád, že si obozretný aj v slovách, kedže aj ja mám tu skusenosť, že mnoho-krát som si myslel o svojom názore – aký je nemenný-stály-bez chyby a časom som sa presvedčil, že tomu tak nebolo. Nakoniec aj Boh so svojimi svätými (konkr.u Dona Gobiho) povedala, že mnohé udalosti (z proroctiev) sa môžu zmeniť a to vplyvom našich modlitieb. Takže prijímam tvoje názory ako aj proroctvá za tie, ktoré sú nemenné, ale aj premenlivé.

    Tiež viem, že Zázrak a 5 dogma velmi suvisia s jedným dňom a ked si písal, že sa viac priklaňaš k r.2018 ako k 2028, nakoľko vizionari z Garabandalu su už vekom dosť starý, tak ja tiež pripisujem väčšiu pravdepodobnosť r.2018.

    Čo sa týka Varovania, tak si písal, že „ … sa stane v ramci jedneho roka zo zazrakom nie však v jednom roku, povedala to jedna z vizionarok v neskoršich rozhovoroch preto sa v tomto pripade vystraha posuva na r2017.“

    Toto ma veľmi zaujalo, pretože si nepamätám, žeby niektorá z vizionárok (z Garabandalu) povedala: „… že Varovanie a Zázrak nebude v jednom (kalendárnom) roku.“
    Mohol by si napísať, jej citát a zdroj: z akej knihy ?
    Ja som čítal od : pátra Eusebio Garcia de Pesquera (OFM-františkán) pod názvom: Garabandal – (dáta a udalosti).
    A tiež niečo od Dominikána Francois Turner, O.P., z Blois vo Francúzsku viac na http://www.magnificat.sk/old/htm02/zjav_011garabandal.htm
    Ale poviem Ti, že aj ked hovorí, ako verí v zjavenia z Garabandalu, predsa mi niečo na ňom „nesedí“. Hovoril, že niektorá z vizionárok povedala –aj ked nehovorí meno a dokonca ani jej citát – že Zázrak bude medzi 8. a 16. Dňom – v deň nejakého mučeníka a ctiteľa sviatosti Oltárnej.
    Aj ked toto sa nepíše v tomto odkaze (zdroji), ktorý som ti uviedol, čítal som to na inej web.stránke, ktoru teraz neviem nájsť, ale okrem toho, to mám aj doma na papieri od istých známych.

    Ak by sa nemýlil ten Dominikán, tak potom by nebola pravda, že Zázrak a vyhlásenie dogmy bude 31. Mája. Lenže v Amsterdame Panna Mária povedala, že Korunovácia Panny Márie, čiže 5 dogma bude v jej deň, ktorý si vybrala a tým dňom je 31.máj.
    Z toho vyplýva, že bud Dominikán je zle informovaný, alebo potom si zle vysvetľujem vyjadrenia Panny Márie z Amsterdamu, čomu akosi neverím – nakoľko v posolstvách často hovorí o dni 31.máji ako o dni uznania jej titulov: Spoluvykupiteľka-Orodovníčka-Prostredníčka.

    Taktiež ma zaujalo ako si písal: „dalej prečo na jeseň pr.oktober. Čital som v jednom posolstve ze ruska invazia do europy začne v mesiaci jun-august apotrva 3 mesiace a bude zastavena velkym varovanim.“

    Tiež som čítal v posolstve od sr.Heleny Aielovej, že Rusko začne 3.svet.vojnu, ale tam nehovorila, KEDY. http://varovanie-3svetovavojna.webnode.sk/

    Preto ma zaujíma, v akom posolstve si to čítal. Viem, že nie je ľahké nájsť vždy to, čo chceme, takže ak to nenájdeš – môžeš napísať inokedy, ale bolo by pre mňa veľmi podstatné vedieť aj také poznatky.

    Ináč, tiež verím, že VAROVANIE zastaví Vojnu a preto sa modlím, aby prišlo, čím skôr.
    Ak chceš vedieť viac o Kauzách a procesoch v Cirkvi, tak si pozri na (postupne budem pridávať) http://boh-jeziskristus-cirkev-matka.meu.zoznam.sk/tags/Kauzy-procesy-exkomunik%C3%A1cie/

  6. Zdravim Miro ta informacia konania zazraku medzi 8a 16 dnom je to co som povodne hladal na tejto stranke verim tomu ze je pravdiva hcel som si overit aky ma suvis so stvrtkom 31maja nakolko viceri ludia to k tomu priraduju,teraz som si isty ze su to dve rozdielne udalosti ktore podla mojho nazoru budu datumovo velmi blizko a z toho dvovodu davam toleranciu konania zazraku 2018+ -1rok nakolko som niekde cital neviem ci to je pravdive dolu nacham odkaz kde sa to da najst ze 5 M dogma bude vyhlasena este pred varovanim a sposobi rozkol v RKC.nechcel som nechat tuto temu rozvrtanu tak som sa knej vyjadril z mojej strany pokladam tuto vec za ukoncenu myslim ze je npodstatne patrat po presnejsich datach.dalej co sa tyka informacie :v ramci jedneho roku nie vsak vjednom roku:overoval som to :nie vsak vjednom roku:je lem moja uvaha.Ešte tu je odkaz na holansku stranku prorocke zvesti je tam vela novych veci treba byt opatrny myslim tim ostatnych navstevnikov tvojej stranky nie teba zatial som ju nikomu nedal nechcem sirit nejake bludy su tam odkazy takmer na vsetky udalosti vcetne dechtic Marie Valtorty a ine.ak by som sa uz neozval s pozdravom Miro M.

  7. Dakujem Miro, za zaujímavu správu.
    Pozrel som si aj Holandsku stránku a okrem dobrých zjavení sú tam aj niektoré také posolstvá, ktoré sa neuskutočnili.

    Napr.John Leary viac o ňpm nájdeš na http://www.varovanie-zazrak-trest.estranky.sk/clanky/falosne-vizie-proroci-posolstva/john-leary-a-jeho-falosne-vizie-o-velkom-varovani.html

    Naozaj musíme byť opatrný a vedieť, čo považovať za pravdivé a falošné, pretože všimol som si, že tí, čo zverejňujú rôzne zjavenia, tak sa stále nachádzajú v boji o čistotu viery a to aj ja -kedže tak robím.

    Zatiaľ toľko. Boh s Tebou +
    Kráľovná Pokoja a Pomoci, oroduj za nás
    http://skalapeter.blogujeme.com/

  8. Zdravim, citam tu vase prispevky ohladom Velkeho Varovania a jeho pripadneho datumu. pisete tu ze potencionalni datum Varovania moze byt 2017, co si ale ja myslim ze to je prilis neskoro, ties ze to pride za neceli rok. Mal som moznost navstivit 2 krat garabandal a dokonca sa zhovarat s miestnim archivarom ohladom zjaveni a vecmi suvisiacimi. Je pravda ze vizionarki povedali ze to pride v rozmedzi jedneho roka ale, ked uvazite fakt, ze ked to povedali mali len 12 alebo 15 rokov, boli ciastocne negramotne a nevdeli ani naporiadok pisat, pocitat a citat, takze je dost mozne ze si to oni zle same vysvetlili. Nasiel som clanok kde Loli, ktora uz je posmrti povedla ze varovanie pride hedn za kratku dobu po synode, co je zasadanie byskupov, a kona sa kazde dva roky a konci vzfy poslednu nedelu v oktobri, takze ten oktober by aj mohol pasovat a popravde a aj ja mam ten pocit ze to pride vtomto mesiaci…Vtej dobe ked sa im zjavovala sv.Panna este ani neexistovala synoda, ta vznikla az po tazke si to loli nemohla vymysliet, pretoze nepoznala ani vyznam toho slova. Dalej ma ties zaujima preco si vsetci myslite ze prave ta velka udalost v cirkvi co sa ma odohrat vden Velkeho Zazraku bude prave vyhlasenie tej poslednej Marianskej Dogmy? Moze to byt hoci co ine. A znova preco si myslim ze roko 2017 a 2018 su az moc neskoro nato aby sa to odohralo, je aj to ze prave sv. otec Benedikt 16 je tym papezom poslednych cias. ved sa pozrite naokolo kolko starosti a problemov sa spustilo na jeho hlavu, vsetky tie skandaly, co sa tyka knazov, a veskera ten roskol v cirkvi, plus situacia vo svete kde jasne vidi ze ludia volia radsej materializmus nez Boha, ze cirkev je zosmiesnovana, ze knazi, biskupy, kardinali volia radsej honostne tituly, dobre miesto vspolocnosti, a nie pokoru a odozdanost a pozornost Bohu, ze maju radsej postavenie a peniaze, to vsetko sv.otec dobre vidi, a musi to znasat a potichu trpiet, vidi ze cirkev sa ruti do riadneho problemu a pokial do toho nezasiahne Boh a sv.Panna tak by to nedoapdlo dobre. On je tym papezom poslednych cias, a ked sa pozriete na jeho veck, tak ososbytne si myslsim ze uz mu vela casu neostava, a rozhodne si nemyslim ze sa dozije roku 2017 alebo 2018, on musi vyhlasit velku udalost vcirkvi a musi to urobit za este ako takeho zdravia ktore mu ostava, a myslim ze vtom roku 2018 uz by bol vazne dost slaby, a Boh chce aby aj ona zazil Varovanie a aby ho prezil a mohol sa tesit stej velkej udalosti a hlavne stoho Velkeho Zazraku ktori nastane. Moj sosbitny nazor je ze varovanie pride najneskor do roku 2015, dokonca si myslim ze uz buduci rok, jeden den, o ktoro by sme si to ani nemysleli,. A co sa tyka vojni tak sa pozrite na politicku situaciu vo svete, myslym ze ktomu nemame moc daleko a dokonca si myslim ze to moze vypuknut uz koncom tohoto roka. Tak nam Pan Boh Pomahaj. Zdeno

  9. Pokoj s Tebou, Zdeno
    Nech Pokoj Ježiša Krista prebýva v našich srdciach, aby nám pomáhal spoznať pravdu o týchto záležitostiach.

    Som rád, že sa zaujímaš o tieto najdôležitejšie skutočnosti posledných čias a veríš, že sa udejú.

    Ako si spomínal, že vojna môže začať už aj tento rok, tak z hľadiska toho, čo vidíme je to možné, ale či sa tak stane naozaj, to je otázne, nakoľko čas začatia a uplynutia vojny závisí od aj od toho, kedy nastane Veľké Varovanie!

    Preto radšej prejdem k otázke, kedy začne Veľké Varovanie a nasledujúci Veľký Zázrak i Trest…

    Píšeš, že čas Veľkého Varovania skôr dátuješ do r.2015 a zároveň sa pýtaš, prečo si myslím, že až okolo r.2017

    Predovšetkým, čo sa týka dátumu (rok 2017) tak neviem, kde som písal, že ten rok je 2017, ale kedže mohlo dôjsť k takej chybe, tak sa ospravedlňujem a opravujem, že to je rok 2018.
    Hlavný dôvod, prečo r.2018 – tak je ten, že v tento rok vychádza 31.máj vo Štvrtok.
    Ale kedže 31. Máj vo štvrtok vychádza aj v tento rok 2012 a potom aj iné roky po r.2018, tak V-Z-T by teoreticky mohli výjsť aj na r.2012, 2018 atd… Lenže, ked prakticky nie je možné, aby 3.svet.vojna, Varovanie a Zázrak ako aj vyhlásenie Dogmy sa udiali tento rok do 31.mája, tak logicky vychádza, že r.2012 musíme vylúčiť.
    A tak nám ostáva už len r.2018 a dalšie po ňom.

    Teraz vysvetlím, prečo som presvedčený, že V-Z-T sa udeju v roku, kedy 31.máj vychádza na štvrtok.

    Panna Mária v garabandale povedala, že Veký Zázrak sa udeje vo štvrtok a to medzi marcom a májom a že ten deň bude ten istý ako sa v Cirkvi udeje veľká udalosť (slávnosť) niečo ako Koncil. Tu môžeš dostať aj odpoved na to, že prečo sa jedná o Koncil a nie len o biskupsku synodu:

    CONCHITA: „Áno, viem, o akú udalosť ide. Je to výnimočná udalosť v Cirkvi, ktorá sa stáva veľmi zriedka a nestala sa nikdy v mojom živote. Nie je to nové ani ohromujúce, len zriedkavé, tak ako vyhlásenie dogmy – niečo, čo ovplyvní celú Cirkev. Stane sa to v ten istý deň, ako Zázrak, ale nie ako následok Zázraku, bude to len náhoda.“
    https://varovaniezazraktrest.wordpress.com/2012/05/24/varovanie-a-zazrak/

    To, že sa nejedná len o biskupskú synodu, ktorá sa deje viac-krát… je dôkazom aj to, že Dogmy ako sú aj mariánske sa nevyhlasujú na biskupských synodách (t.j.miestne diecézne snemy-koncili), ale na všeobecných snemoch-konciloch, ktorý zvoláva pápež i nakoniec sám vyhlasuje dogmu) akým bol napr. 2.Vatikán.koncil v r.1966, aj ked sa tam žiadna marianska dogma nevyhlásila. Takže ak by som mal byť presnejší – poukážem radšej na koncil v Efeze r.431, kedy bola vyhlásená Panna Mária za Theotokos (Božia Matka) – 1.Mariánska Dogma

    Teraz, ked vieme, že Conchite bol zjavený dátum Veľkého Zázraku (Štvrtok marec-máj) a to pripadajúc na deň Koncilu, pričom ešte spomína vyhlásenie Dogmy, tak musíme počítať s tým, že naozaj jej bola zjavená časť toho, čo sa udeje počas Koncilu.

    Aj ked neopisuje tuto udalosť konkrétnejšie, predsa hovorí o vyhlásení dogmy a tak ked chceme lepšie pochopiť Conchitu a tým aj jej vízie – posolstvá Panny Márie z Garabandalu, mali by sme poznať viac o posolstvách Panny Márie týkajúce sa vyhlásenia dogmy z iných zjavení, kde o tom píše viac. Ved Panna Mária je tá istá, či sa zjavuje v Garabandale alebo v Mejugorí, Amsterdame…
    Preto považujem za veľmi dôležité poukázať na zjavenia v Amsterdame, kde hovorí oveľa viac o 3.Vatikánskom koncile a o vyhlásení 5.mariánksej dogmy (Spoluvykupiteľka-Prostredníčka-Orodovníčka)

    Tam hovorí, že 5.Dogma bude vyhlásená 31.mája.
    https://varovaniezazraktrest.wordpress.com/2012/05/24/varovanie-zazrak-trest-zazrak-a-vyhlasenie-5-dogmy-bude-31-maja-vo-stvrtok-najblizsi-mozny-datum-2018/

    Všimni si ten súvis medzi dátumom z Garabandalu a Amsterdamu:
    V garabandale hovorí o Štvrtku, ktorý môže byť medzi marcom-májom a v Amsterdame hovorí o 31.máji. Kedže sa jedná o dátumy udalosti ako je Zázrak a Dogma, ktoré sa maju udiať v jeden a ten istý deň vo Štvrtok, tak vyradovacou metodou – logicky musíme márec a apríl vylučiť, pričom nám vychádza už len máj. A tak tu máme dátum 31.máj (vo Štvrtok), v ktorom sa tieto 2 udalosti (Zázrak a Dogma) uskutoční.

    Ak príjmeme toto logické uvažovanie za dôveryhodné, potom už len ostáva zistiť, kedy vychádza 31.máj (vo Štvrtok) ?!

    Podľa kalendára takýto deň pripadá na r.2012 a potom až na r.2018 atd….
    Kedže ako som už spomínal, nie je možné, aby do 31.mája 2012 sa udiali Vojna-Varovanie-Zázrak, tak najbližší možný dátum vychádza až na r.2018.

    Myslím, že teraz, ked vieš prečo považujem r.2018 až za najbližší dátum uskutočnenia V-Z-T, tak ešte sa opýtam, prečo si myslíš že sučasný pápež Benedikt XVI. musí vyhlásiť DOGMU, ked po ňom ešte bude posledný pápež a ten môže to urobiť tiež.

    1. Zdravim ,precital som si vase nazory a podla mojho nazoru 5 M. dogma 31.maja nieje dnom velkeho zazraku.Pretoze velky zazrak sa ma uskutocnit 8-16 dnom mesiaca a preto tu napisem predpoved podla mojej uvahy.
      1.Vyhlasenie 5 M. dogmy 31.maja.2018
      2.Velke varovanie oktober 2018
      3.Velky zazrak 13.maja.2019
      Co sa tyka posolstiev z Irska osobne som presvedceny,nakolko ich sledujem ze su podla mna pravdive.S pozdravom Miro.

      1. Pokoj s Tebou, Miro

        Predovšetkým dakujem za tvoj názor a zároveň, že rešpektuješ aj ten môj.

        Zaujalo ma, že očakávaš Veľký Zázrak na deň medzi 8-16 dňom.
        Predpokladám, že z toho dôvodu, lebo si to čítal na internete, kde o tom písal istý dominikán, ktorý sa zmieňuje o tomto dátume, ale neviem o tom, že by tento dátum potvrdila niektorá z vizionárok.
        To znamená, že táto informácia nie je citovaná priamo vizionárkami z Garabandalu – nie je potvrdená a tak je dosť pravdepodobné, že aj falošná (ako keď niekto neúmyslene alebo úmeselne zavádza ľudí do omylu)

        Naproti tomu v knihe od františkána P.Eusebio Garcia sa vôbec o tomto dátume nezmieňuje a tak sa pýtam, kde by sme mali brať tú istotu, že skutočne Panna Mária povedala vizionárkam o tomto dátume ?!
        Ďakujem za úprimnú odpoved (samozrejme, ak chceš)

        Ešte, čo sa týka zjavení z Írska
        Prečo si myslíš, že sú pravdivé, ked v jednom z posolstiev sa píše, že Varovanie zažijú ľudia až od 7 rokov, kdežto Panna Mária v Garabandale povedala, že všetci to zažijú.

  10. Miro, ako pomôcka pomôže aj rozhovor z Conchitou, ktorá aj ked pozná dátum Zázraku, predsa ho môže povedať až 8 dní pred jeho uskutočnením, takže ostáva otázne ako to, že dominikán pozná dátum Zázraku (presnejšie ako to, že jemu vizionárka dátum povedala a ostaným povedala, že ho nemôže skôr prezradiť?)

    Rozhovor zo 7. februára 1974

    • Povedali ste, že Zázrak v Garabandale bude v tom istom čase ako jedna veľká udalosť v Cirkvi.

    CONCHITA: Áno, viem, o akú udalosť ide. Je to výnimočná udalosť v Cirkvi, ktorá sa stáva veľmi zríedka a nestala sa nikdy v mojom živote. Nie je to nové aní ohromujúce, len zriedkavé, tak ako vyhlásenie dogmy – niečo, čo ovplyvní celú Cirkev. Stane sa to v ten istý deň, ako Zézrak, ale nie ako následok Zázraku, bude to len náhoda.

    • Ako oznámiš, že sa Zázrak má stať?

    CONCHITA: Neviem presne. Rozhodne po polnoci (osem dní pred Zázrakom) zavolám rádio, televíziu a každého vo svete, o kom si budem myslieť, že bude môcť správu rýchlo rozšíriť.

  11. Ďalšou zaujímavosťou je to, že Conchita hovorí o zvláštnej udalosti, ktorá nastane v ten istý deň ako Zázrak, ked hovorí, že také niečo v živote nezažila.

    Zaujímavé je na tom to, že ona počas svojho života zažila II.Vatikánsky koncil a predsa hovorí, že udalosť, ktorá sa má staťv deň Zázraku, tak taká sa ešte neudiala.

    Na prvý pohľad sa môže zdáť, že ak Conchita počas života zažila II.Vatikan.koncil a pritom hovorí, že taká udalosť sa za jej života neudiala, tak potom počas Zázraku nebude ani Koncil (nakoľko už v živote zažila 2VKoncil.)

    Ale na druhej strane práve naopak – to môže znamenať, že tou udalosťou bude vyhlásenie Dogmy, pretože aj ked Conchita zažila Koncil, predsa vyhlásenie Dogmy ešte nezažila.

    Čiže Conchita ked hovorí, že v živote nezažila taku udalosť, tak tým nemyslí samotný koncil, ale vyhlásenie Dogmy, ktorá sa uskutočňuje na koncile a naozaj len zriedkavo, nakoľko za 2000 rokov boli vyhlásené len 4 mariánske dogmy.

    1. Tiež ma irituje, ako všetci vedia, že to bude 31. mája. Concita povedala, že napr. ako dogma, ale nie dogma. To by sme si mohli hneď všetci vypočítať, to nám potom mohla P. Mária povedať rovno, a nehrať sa na schovávačku. RMVN novi to nevišlo, hovoril, že to bude tento rik. A podľa mňa, ani vám to nevýde. Sama P. Mária hovorí, že nemáme vypočítavať, už to je zlé. Všetko môže byť inak. Máme žiť správne.

  12. Pokoj s Tebou, „Anonym“…
    Dobre, že píšeš, lebo je lepšie sa pýtať alebo aspoň vydať zo seba to, čo človeka trápi (resp. čomu nerozumie ) alebo jednoducho má iný názor a túži sa s ním podeliť s inými.

    Kedže si zrejme nečítala všetko – nakoľko je toho veľa, čo sa týka Dátumu Zazraku a 5.Dogmy, tak ti rozumiem, prečo nechápeš ako ja a iní… očakávame Zázrak v deň Koncilu (vyhlásenia 5.Dogmy).

    Ale, prečo to tak očakávame ?
    Nie, preto že Conchita sa vyjadrila o Zázraku v súvislosti s vyhlásením Dogmy, ale pre spojitosť medzi tým, čo povedala a tým, čo povedali aj iní vizionári ako napr. Ida Peerdeman v Amsterdame atd…

    Pretože, keby som bral do úvahy len vyjadrenie Conchity, tak rovnako by som si nebol istý, že skutočne v deň Zázraku bude prebiehať Koncil a následne dôjde k vyhláseniu Dogmy. Len by som sa domnieval, ale istotu by som nemal.

    Tú istotu mi dáva až to, čo doplňa Boh so svojimi Svätými na iných miestach zjavení, lebo vždy sa jedná o tú istú Svätú Pannu (Panna Mária ako „Karmelská“ v Garabandale a „Matka všetkých národov“ v Amsterdame.

    Pozri si ten súvis:
    V Garabandale Panna Mária povedala, že Zázrak sa udeje v „Deň Veľkej cirkevnej udalosti – čo Conchita prirovnala k vyhláseniu Dogmy“ a to v mesiaci: „marec, apríl alebo máj“ a v Amsterdame povedala Panna Mária, že „5.Dogma bude vyhlásená 31.mája“.

    Lenže to nie je všetko, pretože to, čo som napísal ešte stále nie je dôkaz o tom, že Zázrak a Koncil bude prebiehať v jedno a to isté obdobie !

    Avšak zober do úvahy aj toto:
    „Zázrak“ bude medzi „marcom a májom“,
    čo povedala Panna Mária Conchite.
    „5.Dogma bude vyhlásená 31.mája“, čo povedala Panna Mária Ide Peerdeman v Amsterdame.

    Dogma, aj ked sa vyhlasuje v jeden deň, predsa sa vyhlasuje na Koncile a ten trvá viac dní a môže aj mesiac, takže z toho hľadiska aj keby Zázrak bol skôr ako 31.mája, stále by sa mohol uskutočniť počas trvania Koncilu. To je možné – nakoľko Koncil môže skončiť vyhlásením Dogmy – 31.mája, ale Koncil môže trvať už od marca, alebo apríla, či mája.
    Toto píšem preto, aby si zvážila možnosť, že ak by Zázrak a vyhlásenie Dogmy nebolo v jeden a ten istý deň (31.mája), tak zaiste je tu ešte možnosť, že Zázrak a Koncil sa uskutoční od marca do mája.

    Ale, kedže ešte stále to nedokazuje, že Panna Mária dáva do súvislosti tieto 2 udalosti na jeden časový úsek, tak si pozrime ďalšie súvislosti, ktoré poukazujú na túto skutočnosť:

    V Amsterdame povedala Panna Mária, že ked bude vyhlásená 5.Dogma, tak vo svete bude mier, skutočný mier, čiže žiadne vojny, násilie, rozbroje …
    Ako môže dôjsť k niečomu takému, ked v celej histórii ľudstva sa stále niekde vo svete deje nejaká revolúcia, či dokonca občianska alebo medzi-národná vojna ?! Vari celé ľudstvo sa dá na pokánie?

    Áno je to tak, ale kvôli vyhláseniu Dogmy?
    Aj kvôli tomu, ale je tu ešte oveľa dôležitejšia udalosť, ktorá spôsobí, že vojny na celom svete prestanú!

    Čítaj pozorne:
    V Garabandale povedala Panna Mária, že skôr ako sa uskutoční Veľký Zázrak, tak najprv sa uskutoční Veľké Varovanie, ktoré spôsobí, že všetci ľudia na svete spoznajú svoju hriešnosť, takže bud sa daju na pokánie, alebo zomrú vo svojich hriechoch (myslím doslovne).

    Ešte pred Varovaním sa má komunizmus rozšíriť minimálne po Európe, čo spôsobí prenasledovanie Cirkvi a samozrejme, že to bude v suvislosti s nepokojmi, revoluciami a vojnou, nakoľko nie je možné komunizmus rozšíriť rozumnou cestou – kedže sa jedná o zotročenie ľudí.

    1) Takže tu máme udalosti predpovedané Pannou Máriou v Garabandale a to sú: vojna a komunizmus

    2) Potom nastane Veľké Varovanie, kedy zväčša celý svet sa dá na pokánie a tým sa zastavia aj vojny

    3) Potom nasleduje Veľký Zázrak a Trest, čo sa má udiať v rozmedzí jedného roka!

    Keď toto vieme od Panny Márie z Garabandalu, tak vieme s istotou povedať, že mier vo svete bude trvať maximálne 1 rok, pretože začne po Varovaní a skončí pred Trestom, nakoľko pred trestom vystúpi antikrist a ten bude prenasledovať veriacich.

    Tu sa trochu pozastavím, nakoľko sa zrejme pýtaš prečo po Zázraku príde Trest a to po necelom roku, ked po Zázraku by mal vo svete vládnuť mier ?!

    To je dôležitá otázka na zamyslenie, pretože nám zároveň prinesie odpoveď na otázku: prečo Zázrak a Koncil bude v jednom období (časovom úseku) a to v jarnom období:

    Totižto v Garabandale povedala Panna Mária, že Trest príde po Zázraku a to v podobe ohňa.
    Opäť sa môžeme pýtať, prečo Trest, ked po Varovaní sa ľudia daju na pokánie a po Zázraku nastane mier vo svete? Odpoved nájdeme v logickej úvahe, že po Zázraku a mieri bude nasledovať znova nejaká obrovská hriešna udalosť, ktorá bude musieť byť potrestaná!

    To, že takou hriešnou udalosťou bude vystúpenie Antikrista a následné prenasledovanie veriacich, tak to vyplýva z viacerých zjavení, ktoré opisujú tieto udalostí, ale podstatné je, že medzi Zázrakom a Trestom sa preruší obdobie mieru a pokoja, čo logicky poukazuje na to, že aj vyhlásenie Dogmy sa bude musieť udiať za necelý rok, nakoľko podľa Panny Márie sa uskutoční v čase mieru.

    Znova si to zhrnieme:
    Najskoršie obdobie Varovania môže byť medzi januárom až májom. Zázrak v rozmedzí marca až mája A Trest od mája až po december, ak počítame s tým, že následný mier po Zázraku by trval max.do mája. Ale ak by mal mier trvať dlhšie, napr až do novembra a potom príde Trest niekedy v decembri, tak na vyhlásenie Dogmy by sme mali od mája do novembra až 6 mesiacov.

    Čo myslíš? Je viac pravdepodobné, že mier po Zázraku potrvá až do novembra alebo potrvá len do mája, či pár mesiacov?

    ***
    * Ešte, čo sa týka toho, že prečo Panna Mária sa s nami „hraje na schovávačku“ , tak nie len Ona, ale aj Ježiš Kristus a mnohí svätí často-krát, dokonca väčšinou hovorili viac obrazne a v tajomstvách ako priamo, pretože si uvedomujú, že väčšina ľudí nie je schopná prijať Pravdu taká, aká je (ako deti).

    * Neviem, odkiaľ to máš, že „nemáme vypočítavať“, ale keby Panna Mária ako aj sám Boh nechcel, aby sme skúmali tajomstvá a zaujímali sa o dátumy, či boli dômyselný a vynaliezavý v tom, čo nám zjavujú, tak prečo by nám odhaľovali tajomstvá a dátumy?

    Viem, že existujú udalosti, ktoré sa môžu zmeniť (zmenou ľudí-modlitbou), ale sú aj tzv.“fixné“, ktoré sa udejú, aj napriek tomu, že človek to nechce a to je práve ten dátum 31.máj (podobne ako so Sviatkami, ktoré sú „pohyblivé“ a „fixne“ dané!)

    * A na záver: RMVN nehovoril, že tento rok 2012 bude vyhlásená Dogma, ale že tento rok je jeden z možných rokov (2012, 2018…), počas ktorých sa môže uskutočniť Zázrak a vyhlásenie Dogmy. http://rmvn.blogspot.sk/

    1. Vďaka za vysvetlenie. Odkiaľ to mám? Myslím, že z Modrej knihy. Tam hovorí P. Mária, že sa nemáme príliš zaoberať dátumami, kedy to už bude / tu sa myslí zjavenie Jána, ktoré nám odhaľuje/.
      Mimochodom, už by sa po rokoch mohli aktérky tohoto zjavenia /Garabandal/ aj znovu vyjadriť, veď jedna už zomrela, možno by aj niečo nové povedali. Akosi sa mi to celé nezdá. Keď čítam tie ich odpovede.- neviem, už sa nepamätám…..je mnoho odporcov tohoto zjavenia, inak veľmi zbožných a “osvietených”. Ja sa skôr prikláňam, ale….neviem.

      1. A ešte k tomu RMVN / nie je tu? -)/ – na rôznych stránkach to prezentoval, že podľa neho 2012 -varovanie. Bolo mi jasné že nie, veď nemáme tu také prenasled. cirkvi, ako aj ostatné záležitosti. Inak komunizmus- ide o to, ako sa to myslí. Neverím, že by sme tu mali onedloho znovu komunizmus, keď padol /nehovorím o praktickom a pod/

  13. Drahá sestrička…
    Predovšetkým Ti prajem Pokoj Ježiša krista, ale nie ako svet dáva, ale aby sa tvoje i naše srdce nestrachovalo, lebo tak láska k Pravde zvíťazí nad všetkými pochybnosťami.

    Musím uznať, že to máš ťažké ako aj mnohí tí, ktorí sa prikláňajú k zjaveniam Panny Márie v Garabandale, ale oveľa ťachšie to majú tí akože „zbožní a osvietení“, ktorí neuznávajú tieto zjavenia a posolstvá, pretože sa stavajú nie len proti zjaveniam Svätých, ale aj proti pápežovi.

    Pozri sa na to takto:
    Pápeži ako Pavol VI., Ján Pavol I. a bl.Ján Pavol II. i Benedikt XVI. nikdy sa nevyjadrili PROTI týmto zjaveniam, ale naopak ich podporovali a silným povzbudením pre nás je samotný výrok pápeža Pavla VI., ktorý o týchto zjaveniach povedal:

    “Je to najkrajší príbeh ľudstva od narodenia Ježiša Krista. Je to akoby druhý život svätej Panny na zemi a ani nenájdeme slová, aby sme sa Jej za to mohli poďakovať. Conchita, požehnávam ťa a so mnou ťa požehnáva celá Cirkev.”

    Chápeš to?
    Ked sa vo svedomí – pred Pánom Ježišom – pýtaš, že komu máš veriť, tak azda ti hovorí Duch Svätý , aby si viac dala na vyjadrenia nejakých „intelektuálov“ a prefektovi kongregácie pre nauku viery ? A nie je to skôr naopak, že máš radšej posluchať a pridržať sa učenia „zástupcu Ježiša krista na zemi“ (pápeža), ktorý je v takýchto záležitostiach neomylný?
    Vari načo sa Boh so Svätými toľko zjavuje a hovorí o pápežskej neomylnosti a prečo Cirkev tak často poukazuje na moc kľučov zverených od Ježiša Krista ?

    Nie je to práve preto, aby sme ako veriaci katolíci viac počúvali Petrovho nástupcu ako samotných členov Cirkvi? Veru, že áno – je to tak, pretože nebudeme súdení z nevedomosti, ale z vedomia, že nám ako katolíkom boli zverené tajomstvá viac ako protestantom a iným náboženstvám.

    Mnohí katolíci popierajú náuku Koncilov, pápežov a tak sami sa stavajú mimo Cirkvi – sú prelietaví a nakoniec vytvárajú sekty. Potom ich exkomunikuju a divia sa, že im bolo ukrivdené.

    Ale u pápeža našli pochopenia mnohí vizionári ako z Garabandalu, tak aj z Medjugoria, taktiež aj Vassula Ryden, o ktorých je známe, že aj ked oficiálne dokumentom neboli zjavenia ešte uznané, predsa už ústne sa pápeži vyjadrili a potvrdili pravosť týchto zjavení. Napokon po ovocí vidíme, že je to ovocie Ducha Svätého.

    Milé Božie dieťa…
    Ked píšeš, že akosi nevidíš aktivity zo strany vizionárov z Garabandalu, tak to je tým, že v slovenských médiách nevidíš ich aktivity – skôr aktivity ich ctiteľov, ale to neznamená, že samotní vizionári nie su činný vo svojom poslaní.
    Tu treba pozerať aj na to, že Boh týmto spôsobom chce poukázať na dôležitejšie a to na posolstvá, ktoré nám v Garabandale zjavil.

    Pretože všimni si, že my ľudia sme veľmi náchylní viac počúvať vizionárov ako samotného Boha. Keby vizionár povedal niečo, čo je proti Božej vôle, tak ho ľudia budu viac nasledovať a ani si to neoveria. Preto je aj výhodou pre naše dokonalejšie plnenie Božej vôle (posolstiev) ked nehľadíme na skutky vizionárov, ale skôr na posolstvá, ktoré nám boli zjavené z Neba.

    Zober si napr. také oblečenie alebo gestá, čo sú skutky rôznych osobností: často-krát nie sú v súlade s Božou vôľou a aj ked títo ľudia učia v sulade s vôľou Božou a Cirkvi, predsa ich skutky sú iné…

    Aj miesta zjavení sa časom tak znesväcujú, že ked na začiatku boli posvätnými priestormi, tak časom sa stali na pohoršenie. Zjavenie a učenie ostáva stále to isté – pravdivé, ale skutky a prejavy zbožnosti sa časom stávajú odlišné až na pohoršenie.

    Takže „všetko má svoj čas a miesto“ na to, aby sme sa „my“ stali lepšími – bezohľadu na to, akí sú tí – druhí… Ale ak chceš vedieť viac o aktivitách vizionárov, tak pozri si zahraničné správy, najmä z Ameriky, lebo tam býva Conchita. Viem, že to nie je ľahké, nakoľko je to v cudzom jazyku, ale stojí za to sa viac zaujímať, ako žiť v pochybnostiach.

    Nedávno som videl – už neviem kde na internete ako Conchita hovorila, že svoje deti pripravuje na tieto Veľké udalosti a jej deti boli asi 10 ročné.
    Aj mňa by povzbudilo, keby som sa viac dočítal od nich ako v sučasnosti ohlasuju zverené posolstvá, ale nepovažujem to za najdôležitejšie, pretože Svätí a ich posolstvá sú dôležitejší. Vizionári sú predovšetkým prostredníkmi-spolupracovníkmi Svätých… ale práve na to, aby poukazali na Svätých a nie na svoje nedokonalé skutky.

    Drahé Božie Dieťa…
    Pochybnosti u katolíkov často-krát vychádzajú z toho, že už nepraktizujú živú vieru, ale skôr tradičnú: čo tým myslím?

    Tradičná viera ostáva na povrchu alebo sa pridržiava len toho, čo je z dokumentované a schválené Cirkvou, kdežto človek plný živej viery nečaká na to, kým sa všetko schváli – to by musel pýtať povolenie ešte aj na to, či sa má zhovárať s Bohom!

    Ale človek živej viery je vnímavý na vnuknutia Ducha Svätého a ide za Svätými tam, kde sa zjavujú: na zjavenia svätých… putnicke miesta (Medjugorie, Dechtice, …) dalej adorácie – sväté prijímanie, sv.spoved atd… chvály Boha a zrieka sa všetkého zlého.

    Všimni si, že ako prvé som uviedol zjavenia v Medjugorí, Dechtice…
    Je pravda, že človek by mohol aj bez toho žiť vo viere a nespáchať ťažký hriechy, ale živá viera pohýňa takého človeka, aby sa posilnil prítomnosťou Svätých, lebo bez toho časom taký človek žije už len formálne, alebo skôr plnením svojej vôle.

    Mnohí charizmatici, tradicionalisti ale aj marianski ctitelia, žijú tak že aj ked sa v ich živote prejavuju charizmy a služby Ducha Svätého, predsa sa im stáva to, čo Ježiš o nich povedal: „odídte odo mňa, … nepoznám vás…“

    Zaiste si človek povie, ako to, ved maju charizmy, modlia sa k Panne Márii, pridržiavaju sa len Katolickej Cirkvi, ale ked odmietaju naplnať Božie plány, tak vlastne naplnaju skôr svoje, ktoré nie su vždy Božími a nakoniec sa im stáva, že pohrdnu ešte aj samotným Bohom, ktorý často-krát sa zjavuje a nie len skrze chudobných, ale aj cez svojich prorokov. Bolo tak v starom zákone a je aj v novom a bude až do konca sveta.

    Božia vôľa a plány sú, aby sme chodili na zjavenia, lebo to živý našu vieru.

    Napr v Dechticiach povedala Panna Mária, že máme chodiť každú 1.nedeľu a 15.augusta
    Ak už niekto nechodí pravidelne, tak by mal aspoň 1x do roka, podobne ako je prikázané aspon 1x do roka na sv.spoved a sv.prijímanie, aby človek uplne nezanedbal na Božie plány.

    Drahá sestrička…
    Možno sa ti to zdá byť príliš tvrdé, ale spomeň si na živú vieru tých, čo sa obrátili k Pánovi, aké to bolo u nich po obrátení – plný odhodlania byť tam, kde sa Boh zjavuje a je silno prítomný. Po čase toto nadšenie ochablo, ale dnes vieme, že taký človek, ako aj každý z nás sa musí vrátiť späť k silnej Božej prítomnosti, ináč s ním bude ešte horšie ako predtým. Stane sa samotárskym až nakoniec sa vráti späť k tomu, čo „vyvrátil“ (ako hovorí Božie Slovo)

    Pochopiť Božie plány sa nedá len tak, že človek čaká na schválenie z Vatikánu, ale musí byť aktívny predovšetkým v spolupráci s tými, čo sú hlboko spojení s Bohom. A to s pápežom, súčasnými prorokmi ako aj so Svätými, ktorí sa v sučasnosti zjavujú…

    Tiež som mal istý čas pochybnosti, či vôbec sa mám zaujímať o zjavenia, ked som videl okolo seba navonok živých kresťanov najmä tzv.“charizmatikov“.
    Povedal som si, že prečo by som mal chodiť na zjavenia, ked môžem žiť ako oni. Lenže potreboval som na to viac než len úvahu-modlitbu a rozhodnutie. A tak som sa pýtal Panny Márie ako aj Ježiša, aby mi dali poznať ich vôľu.

    Stalo sa, že ked som tak bol sám, tak počas modlitby som uvidel na ľavej strane asi 2 metre nad zemou – sochu Panny Márie. Tá ožila a objala ma. Ked sa to stalo, cítil som ju ako živú osobu. Bolo to tak skutočné a živé, že som „spadol z nôh“ (ako sa hovorí, ale doslovne) Jednoducho som si musel sadnuť na zem, lebo to bolo tak silné, že som nevládal sedieť ani na stoličke.

    Zážitok – skusenosť s Pannou Máriou je jedna vec, ale to podstatné, čo na tom bolo a je, tak to, že už som nemal pochybnosti. Hned mi bolo jasné, že bez Zjavení Panny Márie a Svätých… a samozrejme, že aj mojej účasti na nich – nemôžem žiť s čistým svedomím.

    Ale poviem ti, ešte jednu skusenosťa to, že najdôležitešie nie je ani tak účasť na zjaveniach ako samotné uskutočnovanie posolstiev, pretože sú ľudia, ktorí sa na zjavenie nemôžu dostaviť, ale môžu žiť ostatné posolstvá, ktoré na zjavení boli povedané, takže to považujem za najdôležitejšie!
    Iné to je s tými, čo môžu a nerobia tak – potom nech sa nedivia, že majú rôzne pochybnosti a neskôr už ani neveria zjaveniam.

  14. Ked si sa pýtala, či TREST bude zároveň s koncom sveta, tak to je dosť diskutabilné, ale poviem ti, čo viem:
    Pozri si tuto web.stránku a porovnaj: http://koniecsveta-obnovasveta.webnode.sk/trest/

    Najprv uvediem z Biblie:
    Zj 20, 7-10 Až sa dovŕši tisíc rokov, bude satan uvoľnený zo svojho väzenia 8 a vyjde, aby zvádzal národy, ktoré sú na štyroch uhloch zeme, Goga a Magoga, aby ich zhromaždil do boja; a bude ich ako piesku v mori. 9 Vyšli na šíru zem a obkľúčili tábor svätých a Bohom milované mesto. Ale zostúpil oheň z neba a strávil ich. 10 A diabol, ktorý ich zvádzal, bol zvrhnutý do ohnivého a sírového jazera, kde je aj šelma i falošný prorok; a budú mučení dňom i nocou na veky vekov.

    Tu sa píše o „Ohni z neba“, ktorý ked zostúpi z neba, tak zvrhne diabla a jeho „prívržencov“ do ohnivého …jazera, čiže pekla a to naveky.
    Už nehovorí, že len na nejaký čas, ale naveky, takže udalosť zostúpenia ohňa musí sa úzko spájať s večným rozsudkom, čiže konečným súdom a kedže večný Súd má nastať pri definitívnom príchode Ježiša Krista (na konci sveta), tak môžeme povedať, že udalosť zostúpenia ohňa, čiže Trest bude súvisieť s koncom sveta.

    Ale, ak sa niekto pýta, či tento Trest bude posledným dňom (na konci sveta) tak to sa nedá povedať s určitosčou a dokonca by som povedal, že ani nebude, pretože v Biblii sa pokračuje a píše, že

    ZJ 20, 11-15
    Potom som videl veľký biely trón a toho, čo na ňom sedel. Pred jeho pohľadom utiekla zem i nebo a už pre ne nebolo miesta. 12 Videl som mŕtvych, veľkých i malých; stáli pred trónom a otvorili sa knihy. Otvorila sa aj iná kniha, kniha života. A mŕtvi boli súdení z toho; čo bolo zapísané v knihách podľa ich skutkov. 13 More vydalo mŕtvych, čo boli v ňom, aj smrť aj podsvetie vydali mŕtvych, čo boli v nich, a každý bol súdený podľa svojich skutkov. 14 Potom boli smrť a podsvetie zvrhnuté do ohnivého jazera. Toto je druhá smrť: ohnivé jazero. 15 A koho nenašli zapísaného v knihe života, bol zvrhnutý do ohnivého jazera.”
    Viac tu: http://koniecsveta-obnovasveta.webnode.sk/ii-prichod-jezisa-krista/

    V celom kontexte už môžeme vidieť, že aj ked sa najprv písalo, že po zoslaní ohňa budu zvrhnutí do pekla všetci zlí…, tak tu už doplňa, čo sa stane ešte medzi zoslaním ohňa a zvrhnutím do pekla. A to Večný Súd.
    Ale, kedže Večný Súd nastane až po poslednom dni, čiže až po konci sveta, tak uvediem iný dodatok, že Trest bude trvať 3 dni a posledný deň tohto trestu bude tým posledným dňom, čiže koncom sveta.

    Ježiš Kristus povedal Terezii Neumannovej:

    “Blahoslavení, ktorí ma očakávajú, tým udelím zvláštnu milosť…
    Prídem so strašným hukotom hromu na zemeguli v jednu studenú noc zimného mesiaca.
    (* 3. TREST)
    Horúci vietor, prinášajúci piesok, bude predchádzať ošklivému počasiu a údery ako údery cepu rozryjú zem.
    – V množstve oblakov a červených požiarov sa budú mihotať ničivé blesky, ktoré všetko spália.
    – Všetko, čo sa milkovalo s hriechom a čo je ním nakazené a hnije, musí byť zničené.
    – Vzduch sa naplní jedovatými plynmi, sírou a smrtiacimi výparmi, budú rozmetané pyšné stavby, ktoré boli vybudované zo smelosti, šialenstva a opojenia ako znamenie zlovôle, ktorá všetkým opovrhuje.
    Anjel skazy a hnevu spustoší ich život, ríšu a vyhladí navždy falošný omyl, ktorý nikdy nebol učením môjho evanjelia.
    Za studenej zimnej noci bude dunieť hrom, až sa budú triasť hory. Zatvorte rýchle okenice a dvere, vaše zvedavé pohľady nemajú znesväť to, čo sa bude diať, pretože to bude svätý Boží hnev, ktorý očistí zem. Pre teba, zástupca, ktorý si mi zostal verný. Zhromaždite sa k modlitbe pred mojím krížom. Volajte strážcu a pastiera svojich duší.
    Zverte sa pod ochranu mojej Matky a nestrachujte sa o tieto veci, pretože vám nemôžu uškodiť. Dúfajte v dôvere v moju lásku a nedopusťte, aby ste pochybovali o svojej záchrane. Čím silnejšie budete dôverovať v moju lásku, tým nepreniknuteľnejšia bude hradba, ktorou vás obklopím.
    Bojujte za duše, ktoré sú blízke môjmu srdcu. Obetujte svoje skúšky, ťažké pokušenia, viditeľné a neviditeľné súženia, ktoré vás budú trápiť, za hriešne duše, ktoré miluje moje srdce, za mojich zblúdilých kňazov, aby som im mohol v poslednej hodine darovať milosť dokonalej ľútosti. Moja láska vám to vynahradí.

    II. príchod Ježiša Krista (3 dni predtým)

    Čakajte jeden deň a noc a deň a noc, a ešte jeden deň a noc, ktorá príde, utíši hrôzy a s nastávajúcim ránom vyjde opäť slnko so svojím svetlom a teplom, a po hrôzach dlhých temnôt príde nový život spolu s pokornou vďakou.
    Žite podľa môjho ducha, proste skromne, v mieri a láske!”

    Viac tu: http://koniecsveta-obnovasveta.webnode.sk/a3-dni-tmy/

    Ježiš Kristus to potvrdil aj sv.Faustíne:

    „Kým prídem ako spravodlivý Sudca, najprv prídem ako Kráľ milosrdenstva.
    Skôr ako nadíde Deň spravodlivosti, ľuďom bude dané znamenie na nebi.
    Zhasne všetko svetlo na nebi a bude veľká tma po celej zemi.
    Vtedy sa objaví na nebi znak kríža a z otvorov, kde boli prebité ruky a nohy Spasiteľa,
    bude vychádzať veľké svetlo, ktoré bude po nejaký čas osvetľovať zem.
    Bude to krátko pred posledným dňom.“</em>
    Viac tu: http://koniecsveta-obnovasveta.webnode.sk/a3-dni-tmy/

    A nakoniec aj v Biblii to Ježiš sám povedal:

    Mk 13,14 Keď uvidíte ohavnosť spustošenia tam, kde nemá byť – kto číta, nech pochopí -, vtedy tí, čo budú v Judei, nech utečú do hôr; 15 kto bude na streche, nech nezostupuje a nevchádza do domu vziať si niečo stadiaľ, 16 a kto bude na poli, nech sa nevracia nazad zobrať si oblek. 17 Beda ťarchavým ženám a tým, čo budú v tie dni pridájať! 18 Modlite sa, aby to neprišlo v zime, 19 lebo tie dni budú takým súžením, aké nebolo od počiatku, keď Boh stvoril svet, až doteraz a už ani nebude. 20 A keby Pán tie dni neskrátil, nezachránil by sa nik. Ale kvôli vyvoleným, ktorých si vyvolil, skrátil tie dni. 21 Keby vám vtedy niekto povedal: „Hľa, tu je Mesiáš, hľa, tamto je,“ neverte. 22 Lebo vystúpia falošní mesiáši a falošní proroci a budú robiť znamenia a zázraky, aby zviedli, ak je to možné, aj vyvolených. 23 Vy sa však majte na pozore! Všetko som vám povedal vopred.

    Druhý príchod Krista –
    24 V tých dňoch, po onom súžení slnko sa zatmie, mesiac nevydá svoj jas, 25 hviezdy budú padať z neba a nebeské mocnosti sa budú chvieť.
    26 Vtedy uvidia Syna človeka prichádzať na oblakoch s veľkou mocou a slávou. 27 On pošle anjelov a zhromaždí svojich vyvolených zo štyroch strán sveta kraja zeme až po kraj neba.

    Viac tu: http://koniecsveta-obnovasveta.webnode.sk/a3-dni-tmy/

    Všimni si, že Ježiš povedal Terezii Neumannovej, že to bude v zime, a v Modrej knihe tiež povedala Panna Mária, že tak ako prišiel Ježiš na tento svet, tak príde aj na konci sveta, čiže v zime.
    A ked sa niekto pozastaví nad tým,prečo Ježiš v evanjeliu povedal, aby sme sa modlili, nech to nepríde v zime, tak tu treba vidieť rétoriku filozofie, ktorá je známa tým, že ak filozof vie, že ľudia sa nebudu modliť, tak im zámerne povie, aby sa modlili. Kedže Ježiš bol a je filozof, lebo to patrí v rétorike a náuke o ohlasovaní evanjelia, tak použil tento spôsob reči, aby tak naznačil, že príde skutočne v zimnom období.

    Ak to mám zhrnuť, tak Trest bude trvať 3 dni a na posledný deň sa vyjasní z príchodom Ježiša Krista vosvojej sláve, čo bude zároveň posledným dňom – na konci sveta.

    Potom Ježiš bude sudiť živých, ktorí prežijú, ale aj mrtvych, lebo vstanu zmrtvych a potom obnoví celý vesmír, aby tí čo maju žiť večne s Bohom, tak žili už na novej Zemi a tí, čo budu zatratení, tak žili večne v uzatvorenom pekle.

    Čo sa týka dátumu, tak máš pravdu, že v Modrej knihe povedala Panna Mária, že sa o ne nemáme až tak zaujímať a preto aj dátum Varovania-Zázraku a Trestu zjavila len Conchite a má ho zjaviť až 8 dní pred uskutočnením.

    Je to hlavne pre to, aby sme hľadali dôležitejšie potreby, ale to neznamená, že človek nemôže dospieť skumaním, kedy sa tak stane.
    Aj na stránke RMVN je vidieť, že sa tam poukazuje na r.2012 akokeby mal byť tým posledným, ale kedže zároveň poukazuje aj na dalšie roky ako 2018, 2027… tak nemožno povedať, že by písal jednoznačne o r.2012, že bude posledným.
    Podobné skusenosti mám aj na iných svojich stránkach, že ludia sa nepýtaju a domýšľajú si.

    Čo sa týka komunizmu, tak nechcem strašiť, ale skutočne nastane po 3 svet.vojne, ako to bolo zjavené sr.Helene Aiellovej http://varovanie-3svetovavojna.webnode.sk/

    15.9.1958 / „Komunizmus sa rozšíri po celej zemi, materializmus vlastní celú organizáciu, doposiaľ nikdy nevídenú na tvári zeme. Tá rozvrátila práva Cirkvi. Sily tejto organizácie sú mocné; rozširuje svoje bludy a vyvoláva vojny, revolúcie a prenasledovanie Cirkvi. Práve z tohto dôvodu musia rehoľníci, kňazi, všetko duchovenstvo, zasvätené duše a duše zasvätené môjmu Srdcu – bojovať proti materializmu vlastným príkladom, že budú žiť svätým životom. Musia zachraňovať duše. Musia sa zapojiť do apoštolátu boja proti materializmu a za Kristove Kráľovstvo.“

    „Rusko začne v Európe 3 svet.vojnu veľkým ničením, najmä v Taliansku.
    Pápež bude mnoho trpieť.
    Rusko sa pokúsi získať vládu nad svetom a Cirkev bude prenasledovaná.
    Ľudia odmietajú všetky moje výstrahy (VAROVANIA).“
    (1895-1961 / m.sr.Helena Aiellová / Panna Mária
    – zakladateľke rehoľného rádu: „Utrpenie nášho Pána Ježiša Krista“)
    Viac tu: http://koniecsveta-obnovasveta.webnode.sk/komunizmus/

    To nebude len nejaká forma materializmu ako je napr.socializmus alebo marxizmus, to bude tvrdý komunizmus, ktorý sa na Slovensku ujal až po násilnom vniknutí ruských vojsk v r.1948
    A to isté sa zopakuje, lebo diabol a jeho prívrženci vedia, že iným spôsobom ako násilím nedokážu vytvoriť vo svete chaos.

    Chaos-neporiadok a vojna patrí medzi zúfalé praktiky, ktorými chcú získať moc vo svete. Kedže Vojna bude 1.najvyditeľnejším znamením pred varovaním, tak treba ju očakávať v bdelosti-chudobe-modlitbe..aby nás neprekvapila.

    Vojne sa už nedá predísť ako to povedala Panna Mária v Dechticiach, ale dá sa zmierniť modlitbou, a pôstom. Preto je dôležitá modlitba Matky všetkých národov ako aj vyhlásenie 5 dogmy, lebo čím viac ľudí bude túžiť po mieri a dogme, tým skôr sa tak stane a vojna bude pre nás len nepríjemným prežitkom, ale za to skusenosťou, že Boh je verný.
    Boh Ťa miluje a má s Tebou úžasný Plán

    1. Vďaka, rada by som vedela, aký plán-)
      ………………………………
      Inak potom nám toho času veľa neostáva. Nejaký ten pol rok – maximálne rok dobvra na svete a je to tu a koniec. Nie?

      1. Ak máš záujem vedieť viac o Božom pláne s Tebou, tak radšej sukromne – kedže sa to týka tvojej osoby.(emanuel@pobox.sk)

        Verejne sa však opýtam pre zmenu ja teba – pretože sa mi dostáva otázka: Prečo očakávaš o rok koniec sveta?

        Dakujem za odpoved a chcel by som Ťa poprosiť, že ak máš otázky alebo chcela by si sa vyjadriť k niektorým ľudom – aký sú atd… tak môžeš mi napísať aj súkromne, aby to neviznelo zle na verejnom fóre.
        E.mailom si môžeme lepšie vysvetliť, pretože nie všetko patrí na verejnosť pri vzájomnom nedorozumení. Ako povedal Ježiš: “ak máš niečo proti svojmu blížnemu, tak ho napomeň (ale v sukromí)…” a potom su ešte iné záležitosti – psychologické, ktoré dokážu aj veriaceho človeka na verejnosti donútiť k nesprávnemu konaniu. Ako napr. Nikodém musel sa Ježiša pýtať v sukromí, aby nedopadol ako zákoníci, ktorí riešili na verejnosti s Ježišom otázky viery.

        Ďakujem, že si … prijala pozvanie k svätosti.

  15. Nenapísala som o rok. Ako som pochopila, varovanie – približne rok 2018, a potom do roka zázrak a potom trest. Tak som to myslela. Písal si, že na to dobro na svete po varovaní bude pol roka, max. 1 rok. No a že trest sa asi zhoduje s koncom sveta….
    A ešte sa mi tu nezdá – tuším ste spomínali Vassulu R? Tak to je snáď falošné zjavenie, nie? /niečo som o tom čítala a je tam veľa nezrovnalostí Inak tie Dechtice ja nechávam otvorené. Zo začiatku boli okolo toho rôzne informácie o zákulisí písania týchto proroctiev…../.Ak by som napísala súkromne /možno ani neviem ako -)/ty máš také schopnosti odpovedať mi na moju budúcnosť?

  16. Dakujem za presnejšie vyrozumenie, takto je to výstižnejšie.

    Čo sa týka Vassuly Ryden,
    tak dalo by sa povedať, že je to moja 2 špecialita – poslanie,ktoré obhajujem pred týmto „svetom“. Totižto tak, ako v prípade Medjugoria a Garabandalu, u ktorých ešte nedošlo k pápežskému schváleniu (formou dokumentu), ale len ústnym podaním, tak podobne to je aj s prípadom Vasuly Ryden.

    Pápeži bl.Ján Pavol II., ale aj sučasný pápež neodsudili zjavenia a apoštolát Vasuly Ryden,ale práve naopak – ju podporovali ako skutkami, tak aj slovami.T

    Taktiež spomeniem opozíciu zo strany vatikan.úradu (resp.prefektov kongregácie pre nauku viery), ktorí si vo svojich doterajších vyjadreniach protirečili, takže nie je možné s istotou tvrdiť, že ich vyjadrenie je definitívne a čo je hlavné, tak oficiálne neomylné!

    Tak ako v prípade Garabandalu, aj Vassuly Ryden neboli dokumenty kongregácie potvrdené pápežmi, a kedže pápeži sa prikláňali skôr k pravosti týchto zjavení, tak je potrebné vnímať aj zjavenia Vassuly Ryden za pravdivé (prinajmenšom im nemôžeme odporovať), nakoľko by sme tak odporovali vyjadreniam pápežov.

    Napr. ked v r.1996 prefekt kongregácie mal pochybnosti o pravosti jej zjavení, tak nie lenže pápež bl.Ján Pavol II. – nepotvrdil jeho dokument, ale ešte verejne na audiencii požehnal jej spoločenstvo, ako ked človek s ich poslaním súhlasí.

    Bl.Ján Pavol II. poznal posolstvá Vasuly Ryden i stretol sa s ňou osobne a za celý pontifikát sa voči nej verejne nevyjadril negatívne. Jeho nástupca Benedikt XVI, takisto to robil v duchu pokoja a požehnania.

    Dokonca u neho je to ešte zjavnešie, ked ako bývalý prefekt kongregácie najprv pochyboval o jej zjaveniach a potom uveril, o čom svedčí jeho druhý dokument o Vassule. Neskôr už ako pápež s radosťou príjma jej novu verziu knihy posolstiev, o čom svedčia aj fotografie.

    Neviem ako vnímaš stigmatičku a vizionárku Myrna Nazzor, ale z fotografiách, môžeme vidieť, že Vassula Ryden bola úzko spojená a v dôvernom vzťahu ako s Myrnou N. tak aj s Conchitou z Garabandalu.
    Ťažko povedať, že by toľko zhôd okolností, ktoré by poukazovali na ich dobrý vzťah. Skôr to ukazuje na to, že tak ako dobrí priatelia a dobrí proroci sa stretávaju s dobrou vôľou a naopak – falošným priateľom a prorokom sa vyhýbajú, tak to môžeme vidieť aj u nich.

    Pozri si fotky
    http://varovanie-zazrak-trest.meu.zoznam.sk/home/newscbm_952313/6/

    Čo sa týka Božieho plánu s Tebou, tak len sukromne. Dakujem za porozumenie.
    Boh s Tebou
    PS / Bola si na zjavení v Medjugorí alebo v Dechticiach?

    1. Bola som v Medugori a Litmanovej. Pravdu povediac, Myrnu nevnímam nijako. V podstate je mi to jedno. Myslím si, že tieto stigmatičky, vizionárky i iní – skôr to môže poškodiť, ak sa bude na nich človek upínať./ teda väčšine/. Teraz som si niečo našla od tej Vassuly /už meno mi evokuje nejakú veštkyňu/ a mne je to skôr na smiech, trápne podrobnosti, neviem….Myslím, že veľa veriacich skôr odradí.

  17. Ďakujem za tvoj názor na vizionárky a ak chceš napísať sukromne, tak na m§j e.mail : emanuel@pobox.sk

    Ináč táto adresa je v rubrike: “napíšte na nám na e.mail”
    Nemusíš sa báť, akonáhle budeš mať pocit, že nechceš, aby som ti písal, tak to ukončíme.

    V slobode, ktoru máme v Ježišovi Kristovi.

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google photo

Na komentovanie používate váš Google účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s